понедељак, 18. март 2013.

i sta sve moze od porcelana ..make it..

Recept:
merica je mala soljica za kafu:)
2 soljice kukuruznog skroba(obavezno je da bude kukuruzni skrob)
1 soljica lepka za drvo(ja koristim henkelov moment)
sok od 1 limuna
1 kasicica vazelina
1 kasicica maslinovog ulja


Kuvati (u serpici koju cete samo za to koristiti..posle toga nije upotrebljiva).Kada se prohladi dobro umesiti i pravit,,sta god vam je volja.Da dodam da u toku mesenja mozete dodati boju koju zelite,ja sam dodavala boju za kolace tecnu i napomena za to je da morate dodati malo vise skroba u toku mesenja.Masa treba da bude ni tvrda ni meka.Porcelan se moze bojiti akrilnim bojama,lakovima,mozete raditi transfere,dekupaz,jako veliki spektar za kreativne ljude:)I obavezno je lakiranje na kraju koriscenja za sta ja koristim lak na vodenoj bazi ili ti akrilni lak.To je to :)

2 коментара:

  1. Sanja,pozdrav.Pronasla sam jos jedan recept za ovu smesu a sada vidim i kod tebe.Mozes li mi malo pojasniti dileme?Ako napravim tu kolicinu,moram li je odmah potrositi?Ako moze da stoji ,u cemu se cuva i koliko dugo moze trajati?Ima li jos neki nacin da se ne bi svaki put koristila druga serpica,jer to mu dodje skupo,ako serpicu bacamo.
    Bice mi drago da posetis moj blog.Veliki pozdrav
    Cale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam bas bila aktivna na blogu tek sada sam videla pitanja:)Nadam se da si do sada isprobala magicni cold porcelan.Ako pitanja stoje jos uvek javi:)Pozz

      Избриши

hvala na komentarima